fbpx

                                                                                          Teslimat ve Montaj

  1.  Teslimat ücreti ne kadardır?

Mağazamızdan satın aldığınız ürünler anlaşmalı olduğumuz kargo firması tarafından bykir.com.tr garantisiyle elinize ulaştırılacaktır. Anlaşmalı olduğumuz kargo firması dışında ürün gönderimi yapamamaktayız. Ürünlerimizin İSTANBUL İÇİ TESLİMATI için kargo ücreti talep edilmemekte ve bu ücret firmamız tarafından karşılanmaktadır. Şehir dışı gönderimleri ücretlidir. Şehir dışı ücret bilgisi ürün siparişi sırasında bulunduğunuz bölge için güncel olarak fiyatlandırılır.

  1.      Siparişim ne kadar sürede ulaşmaktadır?

Siparişiniz, kredi kartı güvenlik onayı geldikten ya da ödeme kontrolünüz gerçekleştirildikten sonra üretim süreci olarak en erken 8 hafta içerisinde kargoya verilmekte ve kargo firması tarafından belirtmiş olduğunuz teslimat adresine ve kişilere kimlik ibrazı ve imza karşılığı teslim edilmektedir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo firması tarafından ortalama 3 gün içerisinde teslim edilmektedir. Her gün saat 09.00’dan sonra vermiş olduğunuz siparişler ertesi gün; resmi tatil günlerinde ve hafta sonu verilen siparişlerde ise, tatili izleyen ilk iş gününde işleme alınmaktadır.

 

  1. Ürünüm ulaşırken herhangi bir gecikme olabilir mi?

Bykir.com.tr’de yer alan tüm ürünlerin stok güncellemeleri sürekli yapılmaktadır. Nadiren de olsa sipariş ettiğiniz ürün o ki an itibariyle üretim yoğunluğundan dolayı bir gecikme yaşanılabilir. Böyle bir durumda size, irtibat numaranızdan veya e-posta aracılığıyla ulaşılarak gerekli bilgilendirme yapılacaktır.

 

  1. Teslimattan kaynaklanan problemlerle karşılaştığımda ne yapmalıyım?

Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketiyle yaptığımız teslimatlarda, lütfen paketin hasarlı olup olmadığını kontrol ediniz. Paket hasarlı ise, kargo firması yetkilisinin yanında açıp kontrol ediniz. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzun varsayıldığını unutmayınız. Ürün hasar görmüş ise teslim almayıp, kargo firma yetkilisine tutanak tutturunuz. Hasarlı ürün bilgisi tarafımıza ulaşır ulaşmaz, yeni ürün teslimat adresinize gönderilecektir.

 

  1. Faturam koli’den çıkmadı. Ne yapmalıyım?

Faturanız, eğer teslimat adresi ve fatura adresi aynı ise mutlaka kolinin üzerinde yer alan şeffaf cep poşetinin üzerinde bulunacaktır.  Siparişinizi teslim alırken koli üzerinde yer alan şeffaf cep poşetin içerisinde faturanızın bulunup bulunmadığını mutlaka kontrol ediniz.

Eğer koli üzerinde faturanız yok ise kargo yetkilisine tutanak tutturunuz ve tarafımıza durumu bildiriniz. Faturanız kargo şubesinde bulunamazsa aslı gibidir kaşeli kopyasının tarafınıza gönderilmesi sağlanacaktır.

 

  1. Siparişim kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Sipariş ettiğiniz ürünleri teslimat sırasında irsaliyesi ile karşılaştırarak kontrol ediniz. Eksik veya hasarlı ürün ile karşılaştığınızda kargo firması yetkilisine bildirmeniz yeterlidir. Ürünün eksik ya da hasarlı olduğu hallerde kargo ücreti tarafımıza ait olacaktır.

 

  1. Almış olduğum ürünün montajı kime ait ? 

Ürünlerimiz özel kargo paketinde teslim edilir. Kurulumu tarafımıza aittir. Montaj esnasında karşılaştığınız herhangi bir sorunda müşteri hizmetleri departmanımızdan telefonla destek alabilirsiniz.

 

  1. Ürününüzü aldım montajını yapamıyorum. Ücretli olarak kurulum yapıyor musunuz ?

İstanbul dışı ücretli montaj imkanından faydalanmak için sitemizde yer alan iletişim formunuzu doldurarak tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Personellerimizin bulunduğu bölgelerde ücretli montaj imkanından faydalanabilirsiniz.

Menü