+90 (212) 321 6117

Whatsapp Hattı    +90 (532) 165 8853

İade


1. Ürünü iade için adresinize göndermek istiyorum. İade işlemleri nelerdir?
İade, arıza ya da değişim için ürününüzü göndermeden önce online satış birimimizi lütfen bilgilendiriniz. Anasayfada altındaki “İade ve Değişim” bölümünü okuyunuz ve tarafımıza mutlaka bilgi veriniz.
Adoremobilya.com ekibi, sizi işleminizle ilgili olarak yönlendirecektir. İade etmiş olduğunuz ürün tarafımıza ulaştığında ilgili birim tarafından iade koşullarına uygun olup olmadığının kontrolü yapılır. Gerekli görüldüğü hallerde test edilmesi sağlanır. Belirtmiş olduğumuz şartlara uygun iade yapıldığı belirlendiğinde iade süreci başlamaktadır. Siparişinizin iadesi satış sözleşmesinde belirtilen süre içerisinde yapılmaktadır.
Siparişinizi kredi kartı ile yaptı iseniz kredi kartınıza; havale ile yaptı iseniz havale adresinize yine satış sözleşmesindeki koşullar çerçevesinde iadeniz yapılır.
İade edeceğiniz ürünü gönderirken hasar görmemesi için,ürünü orjinal paketi ve tüm faturalarıyla birlikte ayrı bir koli içerisine koyunuz. İade etmek istediğiniz ürünü iade etme nedenini belirten not ve faturanızın tüm
nüshaları ile birlikte gönderiniz.Ürünü mutlaka anlaşmalı kargo firmamız (MNG)ile gönderiniz.İade edeceğiniz ürünün ayıplı olması dışındaki tüm iade nedenlerinde kargo ücreti müşteriye aittir.

2. Ürünü hangi durumlarda ve ne kadar süre içerisinde iade edebilirim?
Siparişinizi, ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile (faturası ve diğer aksesuarları) iade edebilirsiniz.
Aldığınız ürünü iade etmeden önce tarafımıza iade edeceğiniz ürünle ilgili bilgi veriniz. Ürünü; faturası, irsaliyesi veya irsaliyeli faturası ve orjinal aksesuarları ile birlikte size teslimatı yapan kargo firması(MNG) ile gönderiniz.