+90 (212) 321 6117

Whatsapp Hattı    +90 (532) 165 8853

Hasarlı Ürün İşlemleri

Teslimat sırasında ürünüm hasarlı çıktı, ne yapmalıyım?

  • Aldığınız ürün ‘hasarlı’ ya da ambalajı ‘deforme’ ise bunun için ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ ya da ürününüzün Yetkili Servis tarafından kurulumu sırasında düzenlenecek ‘Yetkili Servis Hasar Raporu’ gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi kabul edilmeyecektir.

Kargodan ürünü teslim alırken ne yapmam gerek?

  • Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz.
    • Kargo tarafından bykir.com.tr’a, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve “ürün bedel iadesi” gerçekleştirilecektir.

Üründe hasar olduğunu kargodan ürünü teslim aldıktan sonra fark ettim, ne yapmam gerek?

  •  “Kargo Tespit Tutanağı” olmadan teslim alınan ürünlerdeki hasardan/deformasyondan bykir.com.tr sorumlu değildir.
    • Teslim aldığınız ancak Yetkili Servis tarafından kurulumu gereken, kutulu/ambalajlı ürünler için sonradan fark edilen hasarlar öncelikle “Yetkili Servis Hasar Raporu” ile belgelenmelidir. Bu belgenin temininden sonra ‘Sipariş Takibi’ sayfasından ‘Ürünüm hasarlı geldi, tutanak ve servis raporum var ” başvurusunda bulunabilirsiniz. Bu kapsamda ürünün geri gönderimi için “kargo bedeli” ödemezsiniz